sâmbătă, 16 martie 2013

Chiar asa e?

Stiti? Se intampla doar odata si e pentru totdeauna. Sau nu??
V-ati trezit vreodata cu gandul ca nu mai folositi la nimic? Eu da.
Ma cam satur sa vad persoanele pe dinauntru. Ele mint, insala, se cred prietenii tai, dar defapt nu sunt. Sunt doar fiinte, fiinte care pur si simplu exista. Da, ele exista. Sunt peste tot! Nu le poti ocoli, scapi de unu, dai de altu. Vin cu ganduri bune la tine, odata ce faci ceva sa-i enerveze sau sa-i supere parerea lor se schimba. Iti vor doar raul. Se oftica daca  iti e mai bine decat lor. Stau suparate sperand ca ti se va face mila si vei ajunge catelul lor din nou.
Sa revenim. Am ajuns intr-o perioada cand simt ca nimeni nu ma mai place. Toata lumea ma cearta, se uita urat la mine sau ma barfesc, cateodata fac glume fara rost sau spun lucruri cu subinteles. De saptamani nu am mai iesit in oras. Nu stiu ce se intampla. Voi stiti?
Ar fi bine sa ma pun pe picioare. Sa dau pieptul cu orice greutate care imi apare in cale, care ma impiedica sa merg mai departe!
Nu voi lasa persoanele care sunt mai prejos de mine sa ma intreaca, nu imi sta in fire.
Stiu ca nu o sa am cititori pentru ca nu am sa promovez blogul acesta, e doar pentru mine, sa ma descarc!
Dar va recomand o melodie, e preferata mea: Pink- Just give me a reason


                                                                                                                -A.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu